top of page

הכל כלול....

איך אנחנו אוהבים "הכל כלול"- לצאת לנופש עם כמויות אוכל בלתי נגמרות...

יום ראשון:

09:00- קמים בבוקר שותים קפה ומאפה

10:30 אוכלים ארוחת בוקר:חביתה עם עשבי תיבול מ 2 ביצים, סלט, לחם, יוגורט עם גרנולה, אבוקדו, סלט ביצים, קינוח, מיץ תפוזים, קפה נוסף...לא יכולים לזוז, מדדים לבריכה.

11:30 בריכה, גלידה, שתיה קלה, ברד, איזה קוקטייל- מה אכפת לנו אנחנו בחופש וזה בחינם

13:00 צהריים- הולכים לחדר אוכל, לא ממש רעבים (בכלל לא רעבים) רק נראה מה יש, רק נטעם, קצת מוקפץ, קצת סטייק, קצת צ'יפס (כי אי אפשר בלי) וביס מהפיצה

16:00 נשנושים ליד הבריכה, פופקורן, שוארמה ביס, נגטס ועוד ברד

19:00 ארוחת ערב- אלוהים ישמור....אין לי כוח כבר לפרט.

יום שני- ארוחת בוקר, מדלגים על הצהריים כי אנחנו עדין מתפוצצים, ארוחת ערב. וכך נמשך כל השבוע.

אז מה היה לנו פה- שילמנו על הכל כלול אבל בתכלס אנחנו צריכים רק ארוחת בוקר וערב (ואיזה תפוח בצהריים) ואנחנו מסודרים.


עכשיו לעניינינו: כשאתם מחפשים מעצבת שהכל כלול:


אין הגבלה למספר הפגישות-היא תטייל איתכם כמה שצריך ואיפה שצריך עד שתמצאו את מה שאתם רוצים.


התוצאה- תיהיו כל כך מבולבלים מהשפע ומהבחר, לא תזכרו בכלל מה ראיתם בחנות הראשונה, לא תצליחו להתקדם ולקבל החלטות והפרויקט ימשך כמו מסטיק.


המלצה- מעצבת טובה יותר למקד אתכם: לפי סגנון עיצובי, לבחור את החנויות הנכונות, לדעת איפה לחפש בהתאם לתקציב ועוד- כך שאין צורך להתחיל "לטייל" אלא היא עושה "שיעורי בית" מראש, מחפשת פריטים בהתאם לעיצוב ולתקציב והולכת לחנויות בצורה ממוקדת שהיא יודעת שיש שם את מה שאתם מחפשים והולכים במטרה לסגור- לא לטייל. (חבל על הזמן שלכם ושלה)


אין הגבלה לכמות הסקיצות-

"תזיזי את הקיר", "תחזירי את הקיר", "תבטלי את זה", "תשני את ההוא", "תחליפי בין החדרים", "הורדתי תוכנת שרטוט ותכננתי משהו- תכיני לי סקיצה לזה..." וכו וכו.


התוצאה- בזבוז של שעות עבודה לחינם! כשהלקוח מנסה לתכנן בעצמו (כי אנחנו יודעים הכי טוב מה אנחנו רוצים) הוא לא מודע לתקנים ותקנות בתכנון, לשטחי שימוש נכונים, לפונקציונאליות ואני בכלל לא מדברת על עיצוב.

בנוסף בדרך הזו לא תתקדמו, תעשו צעד קדימה ו 2 אחורה.

למעצב יש את הידע הנכון והוא יודע כיצד לתכנן בצורה נבונה ופונקציונאליות, תסמכו עליו שהוא יעשה את העבודה הכי טובה עבורכם. כי זה לא באמת עבורכם- זה עבורו- כל מעצב רואה את הפרויקט כאילו זה הבייבי שלו. חשוב לו שזה יצא מושלם.


אז כשמעצבת נותת לכם הצעת מחיר להכל כלול יש כמה אפשרויות:

מחיר גבוה- על מנת לכסות את היקף העבודה והשעות המטורפות של "הטיילת" (שאת רובם אתם לא צריכים ולא רוצים)

מחיר נמוך- מעצבת כנראה מתחילה, שתקח כל פרויקט- העיקר לעבודה ובסופו של התהליך- כנראה תיהיה מאד ממורמרת כי בנוסף לכך שהיא השקיעה את הנשמה והלב היא השקיעה שעות עבודה חסרות פרפורציות והיא היא תבדוק היא תגלה שהיה עבדה תמורת פחות משכר מינימום של ילד בן 16 לשעה (אתם לא רוצים מעצבת מומרמרת)


עצה שלי- תשלמו רק בעבור השירותים שאתם צורכים וצריכים. תישבו עם המעצבת, היא תכוון אתכם ותדע להציע לכם מה אתם צריכים ותשלמו בהתאם. כך לא תשלמו שקל יותר בעבור עבודה שאינה מתבצעת. הוגן כליפכם והוגן כלפי המעצבת.


אם תשאלו אותי- אני מעדיפה לשבת במסעדה טובה, עם חומרי גלם טובים, לאכול אוכל שונה, מיוחד ויצירתי, מנה ראשונה, עיקרית וקינוח עם איזה דרינק- טעים ובדיוק בכמויות שאני צריכה.

אני יהנה הרבה יותר מאשר לשבת במסעדה של הכל כלול- עם חומרי גלם זולים, אוכל משעמם ושיגרתי- אני יהנה פחות מה איתכם?



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page