top of page

דרושה- מעצבת שפויה במחיר שפוי

זה תמיד מצחיק אותי וגם מעציב אותי לראות את כל הפוסטים האלו בכל הקבוצות בפייסבוק. זה פשוט מוכיח לי שאנשים לא מעריכים את המקצוע ואת הכסף שלהם. ואני אסביר.

אנחנו תמיד מחפשים משהו זול, אנחנו אוהבים לקנות בזול ולא להרגיש שיצאנו פריירים. אני מבינה את זה. גם אני בדר"כ כזאת. אם מדובר למשל בגרביים, אני תמיד יעדיף לקנות את הזולות יותר מאשר היקרות יותר. למרות שהזולות יתפרקו לי אחרי שבועיים, החוטים יפרמו ויהיה בהם חור. אבל מ'כפת לי...כולה עלו לי 6 ש"ח. אבל בדברים החשובים לי באמת, שחשוב לי מאד התוצאה שלהם, אני לא יחסוך שקל, כי אני רוצה את ה-הכי טוב עבורי. למשל: אם אני צריכה עו"ד שייצג אותי אני לא אלך למישהו חסר ניסיון ושאין לו הוכחות בשטח לתוצאות. אני אחפש מישהו תותח. או אם למשל אני צריכה רופא שיניים, אני תמיד אחפש מישהו טוב עם המלצות גם אם יש זול יותר ממנו, אני אלך אליו. כי לי זה חשוב.

עכשיו....כשאתם קונים דירה חדשה, שכל מטר בדירה עולה בממוצע כ 17,000 ש"ח. אתם קולטים את המספר? כל מטר!! ועבדתם מלא חודשים על מנת לחסוך את הסכום המטורף הזה, ואתם תעבדו עוד שנים על מנת להחזיר את הסכום ההזוי הזה ולכסות את המשכנתא. ועכשיו כל הדבר החשוב הזה שנקרא בית. והשקעתם בו את כל כולכם מה אתם מחפשים? "מעצבת זולה", "חסרת ניסיון", "שתעשה את העבודה בעבור תיק עבודות" וכו. סבבה. רק תקחו בחשבון שבמקרה הזה מה שעולה זול- עולה ביוקר. כן כן, הבנתם נכון. כל טעות בתכנון עולה עשרות ואלפי שקלים, אם בכלל תשקלו לתקן את הטעויות שנעשו. ואם לא תצטרכו לחיות עם הטעויות האלו לעוד הרבה שנים. אז כמה אמרונו עולה כל מטר בבית שלכם? לא חבל על הכסף? אז תשקיעו במעצבת טובה, תבדקו את הידע שלה- איפה למדה? כמה שנים למדה? אם בכלל למדה...תבדקו את הניסיון שלה. ואז תבדקו את הכימיה- כי כייף לעבוד באהבה. ודבר אחרון...אם המעצבת שלכם שפויה אז משהו פה לא בסדר חחח כי לרוב האנשים היצירתיים והכישרוניים יש שריטה מסוימת, לכן הם רואים את העולם בצורה שונה ומעניינת. (כמובן שזה נאמר בהומור מבלי לעשות הכללות)

אז עכשיו

אם אתם מחפשים מעצבת זולה? אני לא הכתובת אם אתם מחפשים מעצבת מתחילה? אני לא הכתובת אם אתם מחפשים מעצבת חסרת ניסיון שרוצה פרויקט לתיק עבודות? אני לא הכתובת

נכון, אני לא מתאימה לכל אחד. רק לכאלו שמחפשים מקצועיות ללא פשרות. רק לאלו שמחפשים ידע והרבה שנות ניסיון. רק לאלו שרוצים את הכי טוב עבורם.

כי בית יש רק אחד.

אז אם אתם כאלו- כנראה שאנחנו מתאימים ואני זה מה שאתם מחפשים. מבטיחה להתאים חבילת עיצוב במיוחד עבורכם ובהתאם למה שאתם צריכים.

כך תשלמו רק עבור מה שאתם רוצים ולא שקל אחד יותר.




0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page