! זה הזמן לאחד כוחות
מעצבים+ספקים
כי מעכשיו את לא עוד מעצבת...את חלק מהקהילה שלנו!
וקהילה זה כוח.
הטקסט רשום בלשון נקבה אך פונה כמובן גם אליכם הגברים
איך הכל "עבד" עד עכשיו...
1.השלב הראשון- שלב החיפושים
עכשיו יש לך אולי את הספקים הקבועים שאת עובדת איתם וסומכת עליהם אבל תמיד יש השלב שבו את צריכה לחפש ספק חדש,
מאיפה מתחילים?
איך מוצאים ספק שהוא גם:
1.אמין,
2. נחמד,
3. מקצועי,
4. וגם עם פינישיים טובים?
5.ספק שגם מתאים לסגנון של העיצוב שהלקוח אוהב
6. ושגם מתאים לתקציב של הלקוח
7.ושגם נמצא באזור הגאוגרפי הנכון...
וואי וואי איזה כאב ראש.
הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון וכמה עבודה נוספה לך עכשיו...
כמעצבת את כבר יודעת שלהמלצה שלך מול הלקוח יש חשיבות כבדת משקל.
-
הלקוח סומך עליך כאשת מקצוע, ולכן הוא צריך את ההמלצות שלך על ספקים מתוך ההיכרות שלך איתם והניסיון שיש לך.
אך כשאת ממליצה על ספק את לוקח על עצמך סיכון לא קטן... כי את גם יודעת שאם יהיו בעיות עם הספק כמו למשל אי עמידה בלוחות זמנים, או פיניישים גרועים (במקרה הטוב) או ביחסי האנוש לא ממש נחמדים ומה לא...(דברים שבכלל לא תלויים או קשורים אליך) הלקוח קודם כל יבוא אליך בטענות.
הרי שאנחנו ממליצות ללקוח על ספק מסוים, הלקוח סומך עלינו. וכשיש בעיות עם הספק, זה יוצר לנו בעיות. הרבה כאבי ראש, עצבים, תסכול ועבודה נוספת (בטוחה שזה מוכר לך) ואנחנו ממש לא מעוניינות בזה. הלקוח כועס ואומר לך:
"את המלצת עליו"
"סמכתי עליך"
"בגללך לקחתי אותו"
לכן אנחנו המעצבות חוששות להמליץ ללקוח על ספק שטרם עבדנו איתו. אנחנו הרבה פעמים מעדיפים להשאר נאמנים לספק אחד וחוששים להמליץ על אחר שאין לנו ניסיון איתו.
אך מה קורה שאנחנו חייבים ספק חדש?
אנחנו מחפשות בנרות המלצות, כדי לא ליפול שוב בפח, ורוב הזמן אנחנו בכלל לא יודעות איפה נוכל למצוא את המוצרים או השירותים שאנחנו צריכות באזור שלנו. בזבוז זמן יקר ותחושה של חוסר ביטחון וחוסר שליטה מקצועית בידע שלנו.
ואם כל זה לא מספיק מעצבן וקשה, בואי נעבור ל...
השלב השני- סגירת הזמנה
בחרת ספק, והבאת אליו את הלקוח שלך, חשפת בפני הלקוח את המוצרים, בחרת את חומרי הגמר, וביצעת את שלב הרכישה.
את החלק שלך בעבודה-בצעת- כל הכבוד!
עם הספק כמובן סגרת מראש על אחוזי עמלה, בפגישה הספק היה נחמד, הבטיח מלא הבטחות, ואפילו הכין לך קפה ועוגה, נכון?
אבל אחרי שהההזמנה נסגרה, מתחיל בשלב השלישי-פחות כיף...
השלב השלישי -שלב "הרדיפה"
מליון טלפונים, מיילים, הודעות- בבקשה לקבל את העמלה שסוכמה. ועכשיו... הספק מתחמק, נעלם, לא עונה, מעביר אותך מאחד לשני, זה בבדיקה,,,זה בטיפול... אוף כמה עצבים מיותרים.
ובסופו של דבר, כשכבר עונים לך ייתכן וקבלת את אחת מהתשובות הבאות:
"אני לא זוכר שהיית פה איתו"
"הלקוח הגיע לחנות לפני כן בלעדיך"
"לא רשום בהזמנה שמעורבת מעצבת"
"הבחור שסיכמת איתו על עמלה, כבר לא עובד איתנו יותר ואני ולא יודע מה הבטיח לך"
"מה פתאום אמרו לך 10% אנחנו משלמים 5%. (וגם רק אחרי עסקה רביעית שתבצעי פה)
או התשובה הכי מעצבת בעולם...
"הלקוח קבל הנחה גדולה (על חשבונך)
ולכן לא נוכל לשלם 7% כפי שסוכם,
אלא רק 3% וזה גם כי אני עושה לך טובה"
והגענו לשלב הרביעי- השלב שאת בכלל לא מודעת אליו:
את הולכת עם הלקוח לכמה ספקים שונים, מבקשת הצעות מחיר מכמה חנויות בחלקן הוא סוגר הזמנה ובחלקן לא. ואת לא הולכת רק עם לקוח אחד נכון? יש לך כמה לקוחות? ולעיתים הלקוח חוזר לספק רק אחרי כמה חודשים ורק אז סוגר הזמנה- אבל את כבר לא יודעת מזה... ועיתים הלקוח סגר הזמנה יחד איתך אבל העמלה היא רק בזמן האספקה כלומר בעוד שנתיים. מי בכלל זוכר את כל זה? מי בכלל זוכר כל ספק שהמלצת עליו או שהפנת אליו לקוח? מי זוכר כל הזמנה שנסגרה אם תשלום העמלה בעוד זמן רב, מי יודע בכלל שהלקוח חזר והזמין לבד... וואו...כמה בלגן. ויותר חשוב כמה כסף הפסדת שהלך לאיבוד.
אז גם את החלק הזה אני אפתור לך, חד וחלק. כי המטרה היא שגם תרווחי יותר כסף. ועמלות זה הרבה כסף, לעיתים יותר משווי הפרויקט.
אז בעצם אני רוצה גם שיהיה לך שקט נפשי, גם שלא תתעצבני על ספקים מאכזבים, גם שיהיו לך אנשי קשר זמינים וגם שיהיו לך המלצות שוות, וגם שתרוויחי יותר כסף- את כל העמלות שלמגיעות לך ושלא תפספסי שום ספק.
מאמינה שכל זה קרה לך ולא פעם.
ואם את מכירה אותי כבר, את את יודעת שאני לא אוהבת שטויות, אני בן אדם של תכלס. אז בואי נעשה לזה סוף...
אז מה עשית עד עכשיו
כדי "לפתור" את זה?
בשלב החיפוש-נכנסת לגוגל והתחלת לחפש ספקים, ניסת לחפש לפי אזור גאוגרפי...באזור שלך, אבל את לא בטוחה שזה מתאים לסגנון של הלקוח או לתקציב שלו, ואת ממש לא יודעת אם זה ספק אמין או לא.
ואז התחלת להתקשר לקולגות ולסמס להן:
,למי יש איש קשר אצל ספק כזה או אחר?"
"אם מי מדברים?"
"למי יש המלצה על ספק אמין, הגון, מקצועי באזור כזה וכזה"
"למי יש איש קשר/מנהל קשרי אדריכלים?" כי לא משלמים לך את העמלה...
בקיצור יותר מידי זמן מבובז ורק על חיפוש ספק אחד...אנחנו צריכים הרבה ספקים ובכל מיני תחומים. אי אפשר לעבוד ככה.
ושכבר מצאת ספק, אז הוא איכזב אותך בסופו של יום, לא עמד בהטחות שלו כלפיך ו/או/גם אכזב גם את הלקוח...
ושוב הלופ הקבוע, ספק מאכזב- לקוח כועס-טענות כלפיך- והפסת כסף...
הגיע הזמן לעשות לזה סוף וסדר!
איך הדברים יעבדו מעכשיו?
אז בואו נעשה סדר בדברים:
תתארי לך שנכנס לעסק שלך לקוח חדש ועכשיו את צריכה למצוא את הספקים הנכונים. במקום לבזבז זמן יקר על חיפוש לא מוצלח...
1. אני מרכזת לך רשימה מוכנה, במקום אחד עם ספקים מומלצים. ולא סתם מומלצים- אלא מומלצים ע"י מעצבי פנים ואדריכלים בדיוק כמוך!!
2.תתארי לך שאת יכולה למצוא ספק לפי נושא, סגנון, תקציב ואזור גאוגרפי ממש בקלות ובלחיצת כפתור אחת.
3.תתארי לך שברשימה כבר יופיע לך איש קשר, טלפון, מייל ואת יכולה לתאם פגישה או לקבל הצעת מחיר בלחיצת כפתור.
4. תתארי לך שע"י לחיצה על הכפתור את כבר יכולה לקשר בהזמנה ואת השם שלך ושל הלקוח כך שיש תיעוד ולא יוכלו להגיד לך אח"כ "אני לא זוכר אותך" או "הלקוח הגיע לבד"...
5. תתארי לך שאחוזי העמלה כבר סוכמה עבורך מראש, והם יהיו מצויינים בגלוי בעבור כל המעצבות כך שלא יוכלו לאחר מכן להגיד לך "מה פתאום, זה לא מה שסוכם" או "מה פתאום, הלקוח קבל הנחה גדולה אז קיזזתי לך מהעמלה"
6.תתארי לך שאחרי סגירת ההזמנה- את יכולה לבקש את העמלה מבלי לעשות מילון טלפונים, בזבזו זמן ורדיפה אין סופית- פשוט ע"י לחיצה על כפתור.
7.תתארי לך שגם הדעה שלך נלקחת בחשבון, יש לה כוח השפעה וחשיבות- כל מעצבת תוכל לרשום על כל ספק את דעתה, החוויה שהיתה לה, המלצה או דיס המלצה (אנחנו לא רוצים להוציא דיבה על ספקים או לפגוע בהם סתם, אנחנו פשוט רוצות לבחור אותם בפינצטה ושרק הטובים יהיו איתנו).
8.תתארי לך שכל חוות הדעת והממלצות שתקבלי הם יהיו מקצועיות בלבד, ע"י אנשי מקצוע בדיוק כמוך מעצבים ואדריכלים.
אתם יודעים שהמלצה שווה זהב, ומקולגה היא שווה יותר.
9.תתארי לך שתיהיה שקיפות מלאה-
בין המעצבים- כולם יוכלו לרשום חוות ודעת ולקרוא חוות דעת של אחרים
ובין הספק למעצב- מדיניות החברה ואחוזי העמלה יוגדרו מראש.
10.ותדמייני לך שתתחילי להרוויח יותר כסף כי תפסיקי לפספס עמלות והזמנות שעשית בעבר כי שכחת, כי עבר הרבה זמן, כי הלקוח לא עדכן ובטח הספק לא יעדכן...עכשיו תיהיה לך רשימה מסודרת ויותר לא תפספסי יותר עמלות ותרוויחי יותר כסף. פשוט מאד
אז עכשיו תפסיקי לדמיין ותצרי עבורך מציאות חדשה.
אז אנחנו נפתור את זה עכשיו. מספיק לחרטט אותנו, מספיק לא לקיים הבטחות. כשאנחנו קבוצה יש לנו כוח. הספק מתחייב מראש לאחוזי העמלה בלי קשר להנחה של הלקוח. הספק יודע מראש שאתה יזמת את הפגישה ולכן לא יכול לתחמק מזה:"לא ידעתי", "לא זכרתי" "לא אמרתי". מספיק להתברבר עם שטויות, הגיע הזמן לעשות לנו חיים קלים ולקבל את מה שהובטח לנו מבלי לרדוף אחרי אף אחד.
כי לקבוצה גדולה יש כוח השפעה אדיר
תכלס איך זה עובד?
1.בהתחברות פשוטה לאתר תוכלי לבצע חיפוש לספק מומלץ לפי תחום, סגנון, ומיקום בארץ.
2.לכל ספק יצויין שם איש קשר/קשרי אדריכלים+טלפון ומייל-
3. סכום העמלה מוגדרת מראש וסוכמה עבורך ותצויין בגלוי.
4. בלחיצת כפתור תבצעי תיעוד ושיוך של שם הלקוח ושלך.
5. בלחיצה כפתור תוכלי ליצור קשר עם הספק לתיאם פגישה.
6. לאחר סגירת ההזמנה- תדווחי באתר שההזמנה בוצעה ותצא דרישת תשלום עמלה כך שהכל מתועד.
7.תיהיה לך רשימה מרוכזת של כל העמלות שאת צריכה לקבל.
8.תוכלי לרשום המלצה/דיס המלצה על כל ספק כך שכולנו נדע עם מי כדאי לנו לעבוד וממי להזהר.
נשמע חלום?
אני הופכת אותו למציאות
היה עד עכשיו קשה- בוא נעשה את החיים קלים.
כי לקבוצה גדולה יש כוח השפעה אדיר
שימי לב- לא כל ספק שרוצה,
יכול להכנס למאגר המומלצים שלנו.
אנחנו ממליצים רק על מי שאנחנו סומכים עליו וממליצים עליו בלב שלם.
אז זה הזמן לאחד כוחות לטובות כולם ולהצטרף לקהילה שלנו
כמה זה שווה לך? יותר מזהב, זמן ושקט נפשי
כמה זה יעלה לך? השירות הוא בעלות סימלת בלבד. פחות משקל ליום 0.66 אג' (זה מגוחך),
תשלום חודשי- פחות ממנת פאלפל- בסה"כ 19.9 ש"ח (יופי גם חסכנו קלוריות :-) על הדרך)
כן, כן שמעת נכון.
ואת גם מקבלת חשבונית מס קבלה כך שזה נכנס בכלל להוצאות של העסק ומתקזז...
בנוסף, מבחינתך אין שום התחייבות, ניתן להפסיק את השירות בכל רגע נתון. (לא שבאמת תרצי לעשות דבר כזה)
האותיות הקטנות:
אנחנו רשאים להפסיק את השירות בכל רגע נתון ולהחזיר את התשלום העתידי.
אנחנו רשאים להסיר ספק עקב פניות של אי שביעות רצון או לפי שיקול רצוננו.
המחיר לשירות יכול להתשנות בעתיד.
התשלום הוא חודשי, אך משולם לשנה מראש, כי אנחנו לא אוהבים להתעסק "בקטנות".
ניתן לחלק ל 12 תשלומים